Edumap Edumap Edumap Edumap Edumap Edumap

Jätä yhteydenottopyyntö

Jätä yhteystietosi niin otamme sinuun yhteyttä.


slogan

Asiakaspalvelu

Ystävällisellä ja toimivalla asiakaspalvelulla kuljetusyritys takaa itselleen pitkät ja toimivat asiakassuhteet. Hyvän asiakaspalvelun avulla hankitaan myös uusia asiakkaita hyvän maineen kiiriessä eteenpäin.

Koulutuksen sisältö

  • Mitä on hyvä asiakaspalvelu?
  • Keinoja asiakaspalvelun parantamiseen
  • Erilaiset ihmiset asiakkaina
  • Ongelmatilanteet ja niiden hallinta
  • Omien tapojen arviointia

Koulutuksen kesto 7 h.

Ajankohtaista

  • Erikoisosaamisalaamme on ajoneuvojen tarkka ja reaaliaikainen Lue lisää »

     
  • Tammikuussa 2020 tulee kuluneeksi vuosi, kun Lue lisää »

     
  • Kerää ryhmä ja tilaa koulutus! Lue lisää »