Edumap Edumap Edumap Edumap Edumap Edumap

    Jätä yhteydenottopyyntö

    Jätä yhteystietosi niin otamme sinuun yhteyttä.


    slogan

    Asiakaspalvelu

    Ystävällisellä ja toimivalla asiakaspalvelulla kuljetusyritys takaa itselleen pitkät ja toimivat asiakassuhteet. Hyvän asiakaspalvelun avulla hankitaan myös uusia asiakkaita hyvän maineen kiiriessä eteenpäin.

    Koulutuksen sisältö

    • Mitä on hyvä asiakaspalvelu?
    • Keinoja asiakaspalvelun parantamiseen
    • Erilaiset ihmiset asiakkaina
    • Ongelmatilanteet ja niiden hallinta
    • Omien tapojen arviointia

    Koulutuksen kesto 7 h.

    Ajankohtaista

    • Erikoisosaamisalaamme on ajoneuvojen tarkka ja reaaliaikainen Lue lisää »

       
    • Kerää ryhmä ja tilaa koulutus! Lue lisää »

       
    • Pitkät ajoneuvoyhdistelmät ovat nykyisin yleisesti tieliikenteessä. Lue lisää »